copiii în centrul educației
GRĂDINIȚA
Încă de la grădiniță, ne dorim să le oferim celor mici un mediu în care să se dezvolte armonios și să se simtă în siguranță. Cu ajutorul jocurilor creative, al cântecelor și al poveștilor, învățarea devine mai ușoară.
Principiul 1
Fiecare copil este unic, învață constant și poate fi flexibil, capabil și încrezător în forțele proprii.
Principiul 2
Copiii învață să fie puternici și independenți, prin crearea relațiilor pozitive cu cei din jur.
Principiul 3
Copiii învață și se dezvolte armonios în medii ofertante, în care experiențele lor răspund nevoilor individuale și unde există un puternic parteneriat între educatori și părinți.
Principiul 4
Copiii învață și se dezvoltă în moduri diferite și în ritmuri diferite.
ÎNVĂȚARE PRIN JOACĂ ȘI EXPERIMENTARE
Programă românească, principii ale educației finlandeze
La Grădinița Româno-Finlandeză, prin grijă, afecțiune și încredere, încurajăm toți copiii să își asume riscuri și să experimenteze noi contexte. Cu mic, cu mare, învățăm din greșeli și depășim momentele dificile cu zâmbetul pe buze.
copii motivați pentru
Eficiență în învățare
JOC & EXPLORARE
Motivăm copiii să investigheze și să experimenteze mediul din jurul lor.
ÎNVĂȚARE ACTIVĂ
Încurajăm copiii să se concentreze, să continue să încerce, chiar dacă întâmpină dificultăți, și să se bucure de realizări.
GÂNDIRE CRITICĂ & CREATIVĂ
Oferim copiilor ocazia să dezvolte și să împărtășească ideile proprii, să realizeze conexiuni între acestea și să dezvolte strategii pentru a îmbogăți propria învățare.
Activități & Programe
Program
7:45 - 8:30 Primirea
8:30 - 9:30 Micul dejun
9:30 - 12:00 Activități
Activități pe domenii experiențiale, rutine, jocuri și activități liber alese
12:00 - 13:00 Masa de prânz
Oferim copiilor mâncare caldă pregătită zilnic de echipa noastră de bucătari.
13:00 - 13:30 Pregătiri somn
Copiii sunt ajutați să se liniștească pentru somnul de prânz.
13:30 - 15:30 Somnul de prânz
Copiii se odihnesc până la ora 15:30.
15:30 - 16:00 Rutine
Igienă, deprinderea de a ajuta la servirea gustării
16:00 - 16:30 Gustarea
Se servește gustarea de după-amiază.
16:30 - 18:00 Activități
Activități de consolidare, de recuperare și ameliorative pe domenii experiențiale, jocuri și activități liber alese.
Domenii experiențiale
1. Domeniul Științe
- Cunoașterea mediului
- Matematică
2. Domeniul Comunicare
- Dezvoltarea vorbirii și a limbajului
- Limba română
3. Domeniul Om și societate
- Educație
- Activități practice
4. Domeniul Estetic și Creativ
- Activități plastice (desen, pictură, modelaj)
- Muzică
5. Domeniul Psihomotric
- Educație fizică
Domenii ale dezvoltării
- Dezvoltarea fizică, sănătate și igienă
- Dezvoltarea socio-emoțională
- Capacități și atitudini față de învățare
- Dezvoltarea limbajului, a comunicării și a premiselor citirii și scrierii
- Dezvoltarea cognitivă și cunoașterea lumii
Cluburi de dezvoltare
- Dezvoltare personală – 1 activitate/săpt.
- Educație muzicală – 1 activitate/săpt.
- Educație fizică – 1 activitate/săpt.
- Limba Engleză – 2 activități/săpt.
Orele de club se desfășoară în prima parte a zilei, iar costul acestora este inclus în taxa de școlarizare.
Opționale
- Atelier de modelat emoții
- Balet
- Fotbal
- Pian
- Canto
- Teatru
- Gimnastică
- Dans Modern
- Pregătirea pentru școală
- Combaterea deficitului de atenție
Opționalele se desfășoară în intervalul 16:00-18:00 și se achită separat de taxa școlară.
educație holistică și multisenzorială
Principii Specifice
Punem mare preț pe abordarea educațională holistică și multi-senzorială, care se adresează minții, emoției și simțurilor. Promovăm învățarea prin joacă și experiment, prețuind, în egală măsură, EXPLORAREA, DESCOPERIREA și CUNOAȘTEREA.
EDUCAȚIE CENTRATĂ PE COPIL
ÎNVĂȚARE ACTIVĂ
DEZVOLTARE INTEGRATĂ
INTERCULTURALITATE
ECHITATE
NONDISCRIMINARE
credem în creativitate și
Stimulăm toate ariile de dezvoltare
Iubim la nebunie jocul și imităm, la scară mică, situațiile din viață. Periodic, schimbăm tema și resursele educaționale, iar clasa capătă dimensiuni de poveste. Copiii adoră să fie, pe rând, doctori, pompieri, astronauți, fermieri, eschimoși sau gardieni protectori ai mediului, mânuind și denumind cu ușurință instrumentele folosite de oamenii mari.
Aceste arii de dezvoltare se traduc – la nivelul clasei – într-o serie de ARII DE EXPERIENŢĂ, structurate în așa fel încât, la fiecare colț, te așteaptă o nouă aventură:
Zona de construcții, joc de rol, apă și nisip, universul în miniatură, colțul de lectură și biblioteca, zona auditivă, zona de știință și investigație, zona de antrenament grafic, zona de dezvoltare matematică, zona creativă, zona experiențelor culinare, zona experiențelor tactile.
Întrebări Frecvente
Liceul Româno-Finlandez este prima școală care a implementat principiile învățământului finlandez în România. Proiectul urmărește să aducă plus-valoare educației din România, prin adaptarea metodelor și a ideologiei educației finlandeze, cea mai performantă din mediul educațional european.
Care este structura anului școlar?
Liceul Româno–Finlandez funcționează după structura a anului școlar elaborată de Ministerul Educației. În perioada vacanței destinate învățământului preșcolar și primar, precum și a vacanței inter-semestriale, grădinița va avea program normal, însă va desfășura exclusiv activități recreative și de consolidare, sub supravegherea profesorului de After-school. Pe perioada celorlalte vacanțe, grădinița va fi închisă.
Care este maximul de copii dintr-o grupă?
Numărul maxim de copii acceptat la o grupă este de 16, excepție făcând grupa mini, unde pot fi înscriși cel mult 13 copii.
Care este alimentația copiilor?
Preocupați fiind de importanța unei alimentații sănătoase pentru dezvoltarea copiilor, oferim zilnic preparate pregătite în bucătăria proprie: mic-dejun, gustarea de fructe, prânzul și gustarea de după-amiază. Meniurile sunt alese de medicul școlii împreună cu asistenta medicală, ținându-se cont de necesarul caloric și proteic specific fiecărei vârste. Totodată, pentru copiii vegetarieni este preparat un meniu special, la cererea părinților.
La ce se utilizează banii pentru rechizite?
Banii pentru rechizite sunt utilizați în vederea asigurării necesarului de birotică și papetărie, auxiliarelor educaționale, instrumentelor utilizate în activitățile zilnice, materialelor folosite în cadrul activităților de Educație fizică și sport.
Care sunt funcțiile sălilor de clasă?
Sala de clasă servește pentru următoarele activități: primirea copiilor (8.00-8.30), micul dejun (8.30-9.00), activități didactice zilnice (9.00-12.00), timp de odihnă și somn (14.00-16.00), gustare (16.00-16.30), activități After-school (16.30-18.00)
Cât timp petrec copiii în aer liber?
Fiind o grădinită cu specific educațional finlandez, timpul petrecut în aer liber este foarte important în procesul educativ, motiv pentru care copiii ies afară zilnic (atunci când condițiile meteo sunt favorabile) să se recreeze.
aplicare
hai în echipĂ!
Primul pas este să ne trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail recrutare@lrfb.ro.
pasul 1
Trimite-ne CV-ul tău, iar noi îl vom analiza!
Pasul 2
Vei fi contactat pentru programarea unui interviu.
pasul 3
Pregătește-te pentru proba practică și pentru examenul scris!
pasul 4
Trimite-ne o recomandare de la locul de muncă anterior!
PAsul 5
Vei fi contactat pentru anunțarea deciziei finale.